Nice to meet You

Hier ben ik dan, met mijn eigen blog. Iets wat ik al lang voel kriebelen maar nu ga ik er voor. Het is altijd leuk dat je de persoon achter een blog een beetje beter leert kennen, daarom vond ik het nodig me even voor te stellen. Alles wat me kan doen wegdromen of mijn interesse kan wekken, heeft wel te maken met design. In de brede zin van het woord, waarmee ik bedoel, design wat mijn (ons) huis betreft, maar ook doorgetrokken in de inrichting. Daar houdt het niet op, want laten nu ook alle hebbedingen die er geweldig uit zien op mijn “must have list” staan. Geïnspireerd door vooral moderne, strakke dingen schuim ik vaak het wereld wijde web af, regelmatig ook eens een bakstenen winkel, maar ik kan het moeilijk anders uitleggen dan … laat maar komen, je hebt mijn aandacht!

Design with a D is de naam van mijn blog. Natuurlijk weet ik ook wel dat iedereen weet dat design met een D begint, maar ik wil er mee bedoelen dat het niet enkel op de D van design slaat, maar dat het verder gaat dan dat; discover, diversity, delicious,… Kortom, ik wil samen met jou design verder ontdekken en er van genieten.

Ik ben Jelle trouwens, ik zou het je nog vergeten vertellen. Mama van een geweldige zoon, dewelke wij Tyme hebben genoemd. Ja je hoort het goed, mama, ja,… Jelle is ook een “meisjesnaam”. Nog altijd een dank aan mijn ouders om in die tijd een jongensnaam te kiezen. Maar ja, het maakt me niet uit. Het past wel bij mij, iets wat niet iedereen heeft. Los van mijn naam hou ik wel van mensen die dingen in vraag stellen en niet zomaar met de menigte meedraaien.
Je zal ook wel gaan merken dat ik iemand ben met een uitgesproken mening, ik vind dat iedereen dit zou moeten hebben, al genoeg nalopers in de wereld.
Het is de vermelding ook nog waard dat ik intussen 31 jaar ben, bijgestaan wordt door een geweldige vent Kurt, tevens ook een fantastische vader voor onze zoon.

Als het over interesses gaat, is het woord design iets waarmee je me wakker krijgt, nieuwe innoverende, vooruitstrevende ideeën vind ik top. Daarom koos ik er voor een blog te maken rond design, weer in de brede zin van het woord, wat kan gaan van vormgeving, architectuur, tot decoratie en gadgets.
Wij kozen voor een strakke, moderne woning, met een moderne inrichting. Over smaken valt uiteraard te twisten, maar op dat gebied zitten Kurt en ik precies op dezelfde golflengte. De perfectionist in mij neemt geen genoegen met dingen die halvelings kloppen, heb je een stijl, zorg dan dat je de lijn door trekt, dat het klopt, dat het matcht.

Ik wens je veel leesplezier op mijn blog, wat in de komende tijd gaat gevuld worden met alle dingen die op gebied van design mijn aandacht trekken.

Jelle

 

Geef een reactie

