Mijn hersenkronkels maken overuren 

Met heel wat ideeën doe ik verder, ik wil leuke, hippe dingen aan jullie laten zien. Dingen die uniek zijn, dingen die sfeer in huis brengen.


Dit gaat over heel uiteen lopende dingen, design, inrichting, sfeer, decoratie, gezelligheid. Vooral dat laatste is belangrijk, een huis moet een thuis zijn, waar je je goed voelt, waar je jezelf kan zijn. Daarom is alles wat je huis tot een gezellige thuis kan maken een item waar ik keer op keer naar opzoek zal gaan. Leuke merken, dingen die ik op merk, kleurtrends, kortom, heel breed.

De winter komt er aan, of zullen we toch maar eerst de herfst laten passeren, een heerlijke periode vol gezelligheid, kaarsjes op de kast en fleece dekentjes in de zetel.

Hou zeker mijn blog in de gaten want mijn najaarsideeën beginnen stilaan vorm te krijgen vol leuke tips en DIY’s (do it yourself – dus voor de handige Harry’s of Henriettes onder ons!!).

See you soon

Jelle

Geef een reactie

