DIY : Wall of Art

Bijna dagelijks brengt zoonlief, Tyme genaamd, één of meerdere schitterende kunstwerkjes mee van “het klasje”. 4 jaar is hij, wat ze maken verdient een speciaal plaatsje in huis. Hij maakt het vol overgave en besluit uiteindelijk dat een streep op een stukje papier een racebaan is. Met wat verbeelding kan ik deze racebaan terug vinden in de streep en kan ik enkel besluiten dat ik een fiere mama ben, dat wat hij maakt niet zomaar in een doos moet belanden. Daarom maakte ik speciaal voor hem een Wall of Art.
Want een kleuter van 4 jaar, is een kunstenaar, geloof mij.

Heel wat ideeën gingen door mijn hoofd. want ik heb namelijk niet echt een frigo met een hoop magneetjes om helemaal vol te hangen. Tyme heeft wel een speelkamer en ik besloot in deze ruimte een speciale kunstmuur voor hem te maken.

img_5366

Met de hulp van mijn man Kurt werden er twee plankjes met haakjes gezaagd en voorzien van hetzelfde likje verf als de accentmuur er naast. Petrol, een warme kleur.
De haakjes werden met elkaar verbonden met dunne touwtjes en alle kunstwerkjes worden nu opgehangen met een wasknijper.

Boven de hele constructie moest natuurlijk komen dat het Tyme zijn kunstmuur was.
Daarom liet ik bij www.stickerop.nl twee muurstickers maken, één met zijn naam en één met “Wall of Art”, deze gecombineerd en ik vind het er geweldig uit zien!!

Geef een reactie

